Pagina's

9 jan 2014

Ledikantlaken met naam

Deze week ben ik weer begonnen met werken... Na zo'n periode van zwangerschapsverlof is het toch wel moeilijk om weer aan de slag te gaan. Het ritme is nog even zoek...
 
Samen met mijn moeder maak ik lakentjes voor het goede doel. Ik naai de lakentjes van mooie kwaliteitskatoen en mijn moeder borduurt met haar borduurmachine elke gewenste naam op het lakentje. Inmiddels is er één opdracht de deur uit! Zie hieronder het resultaat... 
 
Zelf heb ik ook een lakentje met naam voor onze dochter Mieke. Ik krijg ontzettend veel leuke reacties van mensen die het zien. Wil je iemand ook zo'n lakentje geven als kraamcadeautje of wil je er graag een hebben met de naam van je (klein)kind? Bestellen is mogelijk! De winst gaat naar een goed doel (gehandicaptenzorg).
 
De kosten van een ledikantlaken met naam zijn 19,95 tot 22,95 per stuk, afhankelijk van de lengte van de naam.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,

    Graag verneem ik hoe ik een lakentje bij je kan bestellen.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Ellen, je kunt me een mailtje sturen!
      marthanieuwenhuis@hotmail.com

      Hartelijke groet,
      Martha

      Verwijderen