Pagina's

9 nov 2013

Granny Square Deken - update

Drie dagen... 150 granny squares... 312 draadjes afhechten... Dat is in het kort het verhaal van dit blogje!
 
Drie dagen geleden heb ik mijn laatste granny square gehaakt voor het dekentje dat ik wil maken voor onze pasgeboren dochtertje! Ik had de draadjes nog niet afgehecht en dat heb ik de afgelopen drie dagen gedaan. Elke dag 50 granny squares... En kijk eens wat een berg draadjes dat oplevert? Ik bewaar alle draadjes in een pot en volgend jaar mei gooi ik die draadjes op het schuurdak of ik hang ze in een soort voederkorfje aan de pergola. Wedden dat de vogeltjes dan erg blij zijn?
 
En hier dan het resultaat... 150 granny squares klaar om aan elkaar gehaakt te worden. Moet ik ze eerst in de lengte of in de breedte aan elkaar maken? Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat! Kan haast niet wachten om morgen te beginnen met 'joinen'!

5 opmerkingen:

  1. Met deze prachtige zoete kleurtjes zal het vast een pracht deken worden!
    Ik zie hier wel een minimensje onder liggen <3
    Ik snap dat je niet kunt wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wát voor minimensje! <3
      Vandaag begonnen met aan elkaar haken, gaat sneller dan ik dacht...
      En mooi dat het wordt!

      Verwijderen
  2. HEY! hoe staat het met het deken? zal waarschijnlijk mijn volgend project worden (na alle tshirts flocken, boedhasleutelhangers nog afhaken, kerststerren afhaken, kerstkaarten afmaken) ;-)
    geniet nog van je babietje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels alle vierkantjes aan elkaar gehaakt (zie mijn nieuwe blogberichtje mét sneak-peek-foto)! Nu nog draadjes afhechten en een mooie rand er aan haken! Ben zo blij met het resultaat!
      Ik heb ook nog allemaal projectjes op de planning staan! Heb je een leuk patroon voor kerststerren?

      Jij ook lekker genieten van je kereltje!

      Verwijderen
    2. Mijn klein kereltje had de windpokken maar ze breken niet goed uit, dus veel koorts maar weinig uitslag. Veel slapen en ik wat meer tijd :-)

      ik wilde deze sneeuwkristallen eens proberen in het wit http://lindevrouwsweb.blogspot.be/2012/12/gehaakte-sneeuwvlok.html

      en anders een gewonere kerstster:
      http://franciens-haakwerk.blogspot.nl/2012/10/sterretjesstars.html

      of deze, ja ik twijfel nog :-)
      http://sparkelz-creatief.blogspot.nl/2011/09/eenvoudig-maar-o-zo-leuk-sterretje-om.html

      groetjes

      Verwijderen