Pagina's

17 okt 2013

Stoeltjes

Weten jullie nog dat ik ooit in een berichtje schreef over twee stoeltjes die ik voor 4 euro op de rommelmarkt had gekocht? Mijn oorspronkelijke plan was dat ik die stoeltjes op zou knappen door ze te schuren en ze een nieuw likje verf te geven...
 
Toen ik eenmaal zwanger was, waren de stoeltjes nog steeds groen en dat moest toch snel veranderen vond ik... Maar ja, verven en zwanger zijn gaat niet zo goed samen! Dus manlief heeft uiteindelijk de stoeltjes opgeknapt! Het is op de foto helaas niet heel goed te zien, maar de stoeltjes zijn héél lichtroze...
 
Voor:

Na:
 
Op deze manier kun je ontzettend veel dingen weer 'als nieuw' of 'anders' maken... Wat ik een groot voordeel vind, is dat alle accessoires op de babykamer een kleurtje hebben, maar dat de basis neutraal is. Als ik het roze ooit zat begin te worden of als er ooit een jochie wordt geboren, dan hoef ik maar een paar dingen te vervangen om er een totaal ander kamertje van te maken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten