Pagina's

29 aug 2013

Homemade Babyuitzet

Ja, ik weet het... ik ben lang afwezig geweest... Heb ik een goed excuus? Ach, soms is het niet nodig om je te excuseren!
 
Inmiddels ben ik 37w4d zwanger en ik begin nu toch wel uit te kijken naar de komst van de kleine! Hoe zal hij/zij eruit zien? Hoe zal het leven met baby zijn? En ook heel leuk... ik kan eindelijk alle zelfgemaakte spulletjes in gebruik gaan nemen en aan jullie showen!
 
Samen met mijn moeder heb ik de afgelopen weken heel hard gewerkt... Zo hebben we onder andere een boxkleed gemaakt, 3 ledikantlakentjes, een dekentje voor in de kinderwagen, 3 waskussenhoezen, een badcape, een luiermatje, een vlaggenlijn (met naam!), etc.
 
Vandaag ga ik een luierzakje maken volgens het patroon van Mme Zsazsa. Zonder hulp van mams dit keer, dus ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!
 
Binnenkort hopelijk een blog vol foto's van alle gemaakte dingen!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten