Pagina's

23 jul 2013

Dé kleur...

Onder andere in dit blogberichtje schreef ik over "de kleur" die ik zou gebruiken op de babykamer. Ik was helemaal blij met deze kleur omdat het niet zo standaard was als het normale babyroze of babyblauw...
 
Helaas (en ook weer niet helaas) heb ik de kleur moeten veranderen voor een 'standaardkleur'... Ik heb nu gekozen voor twee verschillende tinten en ik ben er nu heel blij en tevreden mee. Er zijn zoveel meer mogelijkheden op dit moment!
 
Stofjes heb ik samen met mijn moeder geshopt op de stoffenmarkt in Utrecht. We hebben de hele morgen rondgesjouwd en ik was echt helemaal op toen ik weer thuis kwam. Nu zijn we met dit warme weer lakentjes aan het naaien. Wat een ervaring! Ik had nog nooit iets zelf genaaid en nu hebben we al bijna 3 lakentjes genaaid... Zo leuk dat ik het zelf kan maken en dat het niet kant en klaar gekocht is!
 
Verder ben ik nog steeds aan het haken voor het dekentje. Ik heb in totaal 150 granny squares nodig. Inmiddels heb ik er 93 of 94. Ik moet wel een beetje opschieten, want we verwachten de kleine al over ongeveer 7 weken!
 
Echt veel mogelijkheid om te bloggen heb ik op dit moment niet. Ik heb veel last van harde buiken (ik hoef maar te gaan liggen en mijn baarmoeder schiet in de 'stress') en moet nu verplicht een week of twee heel rustig aan doen. En tja, dan verkies ik haken en naaien boven bloggen!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten