Pagina's

22 jun 2013

Zelfmaakideeën voor de baby (1)

Wat vliegt de tijd! September ligt voor mijn gevoel al voor de deur... Nog maar een week of 12 voordat onze kleine spruit geboren zal worden! Inmiddels hebben we bijna alle basisbenodigdheden in huis: bedje, kast, commode, kinderwagen, box (wordt over 2,5 week geleverd), hydrofiel doeken, flanellen doeken, etc.etc. 
 
De babykamer is echter nog kaal...
Hoogste tijd om deze op te vrolijken! En dat wil ik het liefst zoveel mogelijk zelf doen... Ik ben nog helemaal niet zo heel handig en veel tijd heb ik ook niet op het moment... Toch ben ik zelf een dekentje aan het haken! Ik geniet er enorm van om in het weekend zoveel mogelijk granny squares te haken.
 
Daar komt nog bij dat 'de kleur' op onze babykamer geen standaard babyblauw of babyroze is, maar een hele mooie, warme, aparte kleur! Ik vind 'em prachtig. Dit zorgt er echter wel voor dat ik niets standaard in de winkel kan kopen, maar echt zelf aan de slag moet om de babykamer op te vrolijken.
 
Vandaag ben ik begonnen met mijn eerste 'projectje'...
 
 
Een week of drie geleden kocht ik bij de HEMA een setje van 6 blank gelakte hangertjes voor babykleding. Vandaag heb ik ze geschuurd en binnenkort ga ik ze verven in 'de kleur'! Een supersimpele manier om 'de kleur' een plaats te geven in de babykamer en daar komt bij dat het heerlijk is om zelf iets te 'maken' voor de kleine... Jammer dat ik het resultaat pas over een paar weken kan laten zien!
 
Nu nog zelf lakentjes maken, rieten manden aan de binnenkant met stof bekleden, enz...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten