Pagina's

30 mei 2012

Tibby de clown

Tibby, onze hond, is een echte puber: schattig, ondernemend, uitdagend, stout en lief tegelijk. Het ene moment wil ze knuffelen en stroomt je hart over van liefde voor het beestje, het andere moment sloopt ze de krant, een plint, bijt ze een schoenveter kapot, trekt ze theedoeken van het haakje, bijt ze het snoer van de computer kapot en ja, dan wil je haar wel eens achter het behang plakken.

Maar alle plussen en minnen bij elkaar opgeteld, is Tibby gewoon tof. Ik houd van haar, ik vind haar grappig en het mooie is dat je ook echt merkt dat ze van mij houdt. Het leukste aan Tibby is haar grappigheid: de gekke bekken die ze trekt, hoe ze kijkt als ze bedelt, haar manier van graven in de tuin (wat helemaal niet grappig is eigenlijk) en het feit dat ze gek is op bodylotion en dergelijke smeersels is ook hilarisch. Ik hoef maar labello op mijn lippen te smeren en mevrouw wil gelijk alles eraf likken.

Tijdens het studeren zijn de honden vaak bij me. En hoe slecht het ook voor je is, ik ben dol op energydrink en ik drink graag met een rietje. En laat Tibby het nu dol zijn op dat rietje... of is het de geur van energy?




De foto's zijn misschien niet zo mooi van kwaliteit. Ik heb ze met mijn telefoon gemaakt. Maar voor mij is het helemaal duidelijk: Tibby is grappig! En ondanks al haar kuren ben ik dol op haar. Dit geldt net zo goed voor Yucka. Ook al is ze niet zo grappig als Tibby en ook al is ze niet zo aanwezig als deze kleine rakker, ze is ontzettend lief en... ze snurkt als de beste!


2 opmerkingen:

  1. Je vroeg of ik het patroon van de slak had. Ik wil hem wel door mailen. Zou je jou email adres even willen doorgeven? madebynijn@gmail.com
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik vandaag of morgen even doormailen! Dank je wel!

      Verwijderen