Pagina's

14 apr 2012

"Telefoonsok"

Een telefoonsok is tegenwoordig helemaal 'in'. Misschien is het zelfs een beetje 2011... Maar goed, daar gaat dit berichtje eigenlijk niet over!

De laatste tijd ben ik weer een beetje aan het knutselen en frutselen geslagen. Vroeger (lees: op de basisschool) heb ik een keer moeten haken en dat vond ik toen erg leuk. Dus toen ik vrijdag in een hobbywinkel in Amersfoort stond, heb ik heel heldhaftig een haaknaald en wat goedkope wol gekocht en ben aan het haken geslagen.

De eerste bol wol is door de hond van de keuken naar de woonkamer en van de woonkamer naar de voordeur 'gerold'. Het is nu één klit. Maar goed, ik had ook nog een wat minder mooie kleur roze en een groen/blauwe bol wol. Ik was zomaar met die roze begonnen en toen ik eenmaal een stukje had, heb ik er een "telefoonsok" van gemaakt.

Mijn telefoon kan er wel ééntje gebruiken. Voorlopig zit 'ie dus veilig in een roze "sok". Wat vind je van het resultaat? (Wees niet te kritisch, het is mijn eerste haakpoging in 15 jaar!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten