Pagina's

1 apr 2012

Joyeux anniversaire!

Afgelopen maandag, 26 maart, was ik jarig. Helaas moest ik de hele dag naar de universiteit in verband met een landelijke studiedag voor aanstaande docenten en Gert-Jan moest werken. Hoewel het heel normaal is dat je op je verjaardag gewoon moet werken, vond ik het toch heel vervelend. Hoe ouder je wordt, hoe meer dat plezierige gevoel van 'jarig zijn' verdwijnt en dat maakte me een beetje verdrietig. Ik ben absoluut niet iemand die om de haverklap roept: "Vroeger was alles beter", maar dat gevoel van jarig zijn mis ik wel!

Gelukkig heb ik een man die zijn uiterste best heeft gedaan om mij toch jarig te laten voelen. Maandag kwam hij thuis met allemaal cadeautjes en we hebben een pannenkoek gegeten in een restaurantje in Leusden.

Vrijdag- en zaterdagavond heb ik mijn verjaardag gevierd voor beide families. Een druk weekend dus vol visite. Vrijdag uit mijn werk moest ik nog alle boodschappen doen, maar... thuiskomen was een feestje! Waarom? Dat zie je op de foto hieronder...


Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten