Pagina's

14 apr 2012

Iedereen is uniek!

Wat is het toch heerlijk om op een terras in de zon te zitten en te kijken naar alle mensen die langs komen lopen... Of op het station, als je de trein hebt gemist, op een bankje te gaan zitten en te kijken naar voorbijgangers. De één heeft haast, de ander huppelt, weer een ander sloft gemoedelijk naar het perron waar hij of zij heen moet. De één is blank, de ander is zwart... Blauwe ogen, bruine ogen, groene ogen, grijze ogen... Moderne kleding, werkkleding, broeken, rokken, jurkjes, leggings, schoenen... Vrolijke, maar ook verdrietige gezichten... Dikke mensen, dunne mensen... Als je zo om je heen kijkt is echt iedereen anders!

Ik houd erg van foto's maken. Vooral gezichten en gezichtsuitdrukkingen. Zet mij maar een dag op een plek vol mensen met mijn Canon Eos 500 en ik geniet!

Hieronder een aantal foto's die ik prachtig vind!

 Ondeugende Ardjan met mijn bril op zijn neus

 Petra Lisa kijkt nog wat onwennig om zich heen...

 Luuk kijkt heel lief...

 Wat een mooi koppie!

Daan kijkt in het begin nog erg verlegen van zich af

Zo heb ik ook nog hele mooie foto's van mensen die ik niet ken... Wie weet post ik die een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten